Рус
Укр
    Особистий кабінетВідеоконсультаціяМайстер-класи
    м. Київ, вул. Антоновича, 44

    Гарантія та повернення

    Відеоконсультація

    MIRS HOME бере на себе всі турботи з установки й підключення вашої техніки, а ви можете бути впевнені в її тривалому терміні експлуатації.

    Сервісні фахівці встановлять та підключать прилади, ознайомлять вас із питаннями експлуатації, а також дадуть відповіді на всі запитання.

    Гарантія та повернення

    Про гарантію

    Ми надаємо офіційну гарантію від виробника. Термін дії гарантії на ваш прилад вказано на оригінальному гарантійному талоні. Гарантійний талон додається до всіх приладів, куплених в нашому інтернет-магазині або у наших офіційних партнерів. На всі такі товари поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». У разі перебування приладу в сервісному центрі для ремонту або діагностики гарантія продовжується на термін перебування приладу в сервісному центрі.

    Випадки коли гарантія не поширюється
    • На несправності, що виникли через перевантаження, перевезення, неправильну установку або порушення правил експлуатації;
    • На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм\'ятини, потертості та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
    • На несправності, що виникли внаслідок перепадів напруги в мережі електроживлення; впливу природних явищ та стихійних лих; пожежі; збиток, заподіяний тваринами або комахами; попадання всередину сторонніх предметів або рідини
    • На технічне обслуговування (чистка, регулювання тощо)
    • На частини приладів, які легко пошкоджуються (зі скла і пластика), лампи, вугільні фільтри тощо.

    Зверніть увагу, що компанія MIRS не несе відповідальності за техніку, ремонт якої проводився сторонньою організацією. У разі втручання неавторизованим сервісним центром в прилад гарантія може бути втрачена.

    Поля дійсного гарантійного талона

    Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:

    • Дата продажу та назва продавця
    • Печатка продавця
    • Серійний номер і модель обладнання, відповідні тим, які нанесені на шильд (наліпка) всередині обладнання
    Відновлення гарантійного талона

    Для відновлення гарантійного талона вам потрібні такі документи:

    • Чек
    • Фото шильда (наклейка всередині обладнання)
    • Заповнена заява на відновлення гарантійного талона

    Шильд, який потрібно сфотографувати, зазвичай кріпиться до картонного пакування приладу зовні або в морозильній або холодильній камері зліва (щоб побачити шильд, потрібно витягнути відповідний лоток).

    У заяві обов'язково вкажіть:

    • ПІБ покупця
    • модель виробу, серійний і сервісний номер товару
    • номер чека, дата покупки
    • причина відновлення
    • дата і підпис
    Зразок заяви на відновлення гарантійного талона.

    Пакет документів для відновлення гарантійного талона можна відправити за адресою: 65012 м Одеса, вул. Осипова 37, ТОВ «МИРС», тел. (0482) 30-55-08 (всі документи по 1 примірнику) або в електронному вигляді на info@mirshome.com.ua із зазначенням адреси, на який нам потрібно вислати відновлений гарантійний талон (адреса або поштове відділення). Відправку гарантійного талона оплачує одержувач.

    Про повернення

    Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути справний товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки. Але здійснюючи покупки на mirshome.com.ua ви можете бути спокійним. Для наших покупців термін повернення становить 30 днів. Умови повернення поширюються виключно на новий товар без слідів експлуатації та порушення цілісності пакування, всіх пломб, а також при наявності товарних чеків.

    У разі поламання товару повернення здійснюється при наявності Акту авторизованого сервісного центру з висновком про неможливість проведення ремонту. Повернення такої техніки здійснюється з дотриманням всіх норм Закону України «Про захист прав споживачів»

    Введення в експлуатацію

    Для введення обладнання в експлуатацію (наприклад, збірка side-by-side, підключення льодогенератора до води, підключення до мережі електроживлення і т.д.) компанія MIRS рекомендує звертатися до авторизованих сервісних центрів. У разі самостійного підключення виробник і продавець не несуть відповідальності за несправності виробу, що виникли в результаті такої установки.

    Зверніть увагу, що така послуга не є гарантійною. Якщо введення в експлуатацію здійснювався авторизований сервісний центр, гарантійний термін починається з дати, зазначеної в акті введення в експлуатацію від сервісного центру. Якщо прилад вводився в експлуатацію сторонньою організацією або клієнтом самостійно, гарантійний термін починається з дати придбання товару по чеку.